TRAININGS FOR MANAGERS

  1. Lipsa abilitatilor de comunicare cu clientii, a personalului de specialitate din cabinet /clinica

    Cuprins : Ce este comunicarea ?
    1. Comunicarea verbala tehnici de comunicare (ascultarea activa, tehnica reformulari tehnica intrebarilor )
    2. Comunicarea paraverbala ( intonatia, ritmul, viteza, volumul, pauza )
    3. Comunicarea non-verbala - proxemica
    4. Comunicarea la telefon


  2. Lipsa ori insuficienta abilitatilor de vanzare a managerului cabinetului/clinicii pentru cresterea cifrei de afaceri

    Cuprins :
    1. Prospectarea pacientilor
    2. Abordarea telefonica
    3. Caracteristici / Avantaje / Beneficii
    4. Identificarea nevoilor
    5. Prezentarea produselor
    6. Argumentarea prezentarii
    7. Obiectiile si rezolvarea lor
    8. Finalizarea procesului de vanzare
    9. Cross-selling, metoda de incrementare a cifrei de afaceri